Friday, April 24, 2009

lapar...tapi malas....

kemarin..duk kat opis...aduh....giler punyer lapar..nasib baik dah petang...tak sabar tue nak balik umah..dalam kpala dah tebayang nak makan nasi..tp tak mau beli...nak masak sendiri...tp malas..cam ner tue?.....dugaan betul...tengah duk terpikir nak makan apa...tetiba dapat idea bt lauk giler punyer simple...nasi panas2+telur mata kobau ngan cili api+ikan bilis goreng bawang ngan cili api...fuh....nie la lauk orang malas tp lapar...sedap giler...burp.....kenyang sangat smalam sampai nak temuntah balik..wakakakak....tuelah...makan macam orang yg dah stahun tak makan....


cili api bagi banyak yer puan2...biar tebakor buntot ko nak makan...muahahahaahhaha

kalau dah seme pinggan licin...uols rasa lah apa maksudnyer tue....maksudnyer...atie betul2 kebulur la....hheheheheheheh....



9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

pergh atie lauk cam niee laa bleh bertambah2 makan tau...ikan bilis goreng tu kalo letak belacan pun sedap tu....adoiyai....dah lapa tgk nasik ko ni tau tak....he he he

me,my self and i... said...

aduh,ko bikin akak lapor le dik oiii.
tu sume lauk feveret akak ngan husband.

nnt kalo akak gi umah ko,xpyh susah2 masak yg special.itu pun dah cukup. kekekeee..x sabo nak balik.nk masak camtu gak.adehhh

ejea aziz said...

Betul betul..lauk mcm ni la yg boleh buat mkn berpinggan-pinggan nih..hehehe

kasihatie said...

kak lieya,kak syafinaz,kak ejea:apalagi..balik petang nnti pakat masak lauk nie...tak payah susah2 nak masak beriya nnti...memang marvelles...sodap nak mampos..hehehehhe

dilaOHdila said...

sedapnya tengok telor mata kerbau tu
kang balik nak gorenglah....HUHUHUHU
salam kenal

kasihatie said...

dilla:heheh...salam perkenalan...

mysha said...

heKheKhek laUk caM gini klo tgh laPo nak lak mkN reRAmai geREnti lIcin nyer.....

D@puR D@n OvEn said...

emmm... skali-skala makn lauk cam ni memang best. bila nak mai umah?

kasihatie said...

mysha:betul...betul...

kak jeri:hik..hik..tak sempat nak pi lagi umah akak...hari tue balik kulim...tp malas plak nak jalan2..nnti atie nak pi atie call dulu yer..

nuffnang