Thursday, May 21, 2009

apa yang saya rasa...

apa yang saya rasa.....
  • saya rasa letih sebab baru lepas muntah....kuar balik seme yang saya makan pagi tadi.....rugi woooo.....
  • saya rasa sakit pinggang...cam ader orang tengah gerudi pinggang saya....sakitttttttttttttt dowh.............
  • saya rasa heran sebb ada orang cakap muka saya masa pregnant macam orang nangis...yer ker.....saya rasa cun jer...muahahahahahhahahah....sila jangan bt muka loya yer uols....bg laluan pada saya nak frasan skit.......
  • saya rasa mcm nak balik umah tido...pastu kul 5 datang balik punch card....hahahahhahahhahha....i kan ada share kt opis nie....
  • saya rasa malas nak bt keje...sejak ngandung nie tahap kemalasan saya diparas yg membahayakan....tengok keje yang ada atas meja nie rasa cam nyampah jer....pastu rasa cam nak buang dalam tong sampah....bleh ker????
  • pastu saya rasa macam teringin sangat nak makan sambal sotong.....tp nak suh mak yg buat.....huhuhuu....
  • last skali saya rasa nak gigit meja depan saya nie...sebb saya tengah tetekan bila mana tadi saya bukak blog CIKLINN tengok dia letak gambar sambal sotong.....huhuhuhu....

2 comments:

ejea aziz said...

hihihi...
banyaknye yg atie rasa tu...sabo yea...early stage..memang emosi x stabil...

☆ lieya latif ☆ said...

hi hi hi...baby kot tu....biase laa tu atie, tu laa pembawakan budak....dugaan org mengandung camtu laaa....sabar key, yg penting enjoy the pregnancy

nuffnang