Friday, June 05, 2009

blog ini sudah berhabuk woooooo.....

pergh......skali atie tak update blog nie bersusun-susun habuk duk tepek kt sini....punyerlah malas sejak dua menjak nie...
bukan stakat nak update blog jer malas..
nak mandi..makan..pun malas.....tp kalau tido..atie suka la..
hik..hik..hik..
nie baru la tergerak hati dan naluri atie nie nak update blog..
walaupun macam biasa gambor yilek....tp dengar atie duk merepek pun jadilah yer...
ari nie ari jumaat..(macam la orang lain tak tau)
bukan per..nak bgtau kt sini....slalunyer kalau ari jumaat..
atie dah tergedik2 nak balik penang...takpun laki atie yg terhegeh2 nak datang sini...hehhe
ampun bang...
tp hari nie...dedua manusia nie...rilex cam biasa...
atie tak balik sebb mak ngan abah nak datang sini bercuti..
laki atie plak tak dapat datang sini..sebb kena jaga pertandingan
bola baling kt kedah....jadinya...kitaorang masing2 ngaku bujang lah hujung minggu nie...
perut i tak nmpk lagi u...jd bleh la i menyamar...hik...hik...hik.....
syiok wo.....muahahaha
skali skala tak jumpa ok what.........rindu gitu...
tak sabar nyer nak nunggu mak ngan abah datang...
uols bayangkan sejak atie kawin nie...dah lama kitaorang tak berkumpul sefemili...
kalau atie ader akak lak tak der...takpun adik atie takder..kekadang tue abah yg tak der..
jdnyer biler jer dengar abah ngan mak nak datang...i suka u..
rindu nak borak2 gaduh2 cam dulu...
pastu duk lawan rebut2 nak tengok tv ngan adik....
pastu sesi ngumpat bersama mak ngan kakak...
rindunyer......tak sabar tak sabar...
macam2 atie dah berangan..
nak rasa mak masak sambal sotong...
nak rasa mak masak nasi lemak meletopp...
nak rasa mak masak sayur lemak kobis pastu makan ngan sambal belacan...pergh......
pastu nak rasa jalan2 makan angin satu family cam dulu...
huhuhuhu...best kan...
abang jangan marah yer...
bg peluang kt atie nak gedik2 ngan famili cam dulu......
hehehh....
nnti atiebalik kiter gedik2 bedua plak...
muahahhaha....
MAK!!!!!ABAH!!!! ATIE TUNGGU NIE....

1 comment:

ai said...

uiiiiiiiii...! macam-macam yang nk kau rasa. sib bek kau tu bunting..keh keh

nuffnang