Thursday, February 24, 2011

Petua...

Rasa malas nak datang keje tiap kali khamis?
Rasa malas nak gosok baju tiap kali khamis?
Rasa nak nangis tiap kali gosok baju tiap kali khamis?
muahahhahahha
Kini anda tidak akan berasa begitu lagi dengan petua khas dari kasihatie...
hahahhahahahahahhaha

Ye....seme tau...khamis jer kene pakai baju batik kan...tapi atie nie jenjarang jer pakai baju batik...sbb malas nak gosok......bleh bercinta tiap kali gosok baju batik........
tak like ok....
pastu ader lah sorang akak nie bagi petua cara nak gosok baju batik dengan cara yang senang cepat dan baju jadi 'lendik' ......
memula...spray dulu ngan spray baju...atie guna jenama cosway tue...
Pastu...masukkan dalam beg plastik....

Dan masukkan dalam peti ais...yang bahagian beku tue...sbelum masukkan dalam peti ais....kita asingkan dulu....barang2 yang ada..
kang tak pasal2 ada gak baju tue bau ikan la...
bau ayam la...
bau nuget la...
huhuhuhhu.
buh la lama skit...
dalam 2 jam ker...
sejam ker....


Pastu kuarkan....dannn...terus gosok....
dan siap......senang kan.....

wife yusri n ibu fizri...

11 comments:

normi said...

Thks atie.. nanti akak try ok..

atie said...

kak normi:cubalah kak...senang jer masa gosok.....tapi atie gosok lama2...nak bagi lagi lendik...

IdaShah said...

salam perkenalan atie..

sy pon nak try petua neh. walopun jarang2 pakai baju batik lg lah berchenta nak ironkan :)

atie said...

ida:salam kenalan...memang boleh bercinta..hehehhe....try yer...

A.I said...

smp masok dlm esbok ha...hehe

atie said...

kak ai:tau takper....eh...kak ai...atie dah baca entry terbaru tue...serius seram....sampai atie tak tau nak komen per...kang komen kang....dia mai cari atie plak...canner??...hahhahah

☆ lieya latif ☆ said...

WAH PES TIME AKAK tgk care ni atie..siap boh dlm peti ais lagi hah heeheheheeheh.....

thanks yeak for sharing!

atie said...

kak lieya:ooooyeahhh.....sharing is caring....

saveme_zero said...

wahh..bagus petua ni. mcm ni,semua baju la nak try..muahahaha

A.I said...

ATIEEEEEEE.....ATIEEEEEEEEE...ATIEEEEEEEEEEEE (bunyik hantu mengilai)

- tiru cam citer kak limah blk umah tu. hahaha

atie said...

kak sue:cuba jangan tak cuba....hahaha

kak ai:muahahhahaha.....tak takut....huhuhuhu......(padahal baru jer jeling sbelah takut kang ada duk bertempek kt sbelah plak....)

nuffnang