Thursday, November 01, 2012

Taubat - Opick

Saper pernah dengar lagu Opick-Taubat...
atie pernah dengar..masa tue tak ingat drama apa....
Best lagu nie...
Melodi yang lembut jer....
lirik jangan cakaplah...memang menyentuh hati betul...
memang sesuai dengan keadaan atie skarang...
tak perlulah lah kot atie citer keadaan atie sepanjang atie tak berblog hari tue....

Apa yang perlu atie bagitau kt sini...
Alhamdulillah....atie dah kembali pulih sikit demi sikit...
Kata2 semangat dari orang yang atie sayang....husband,mak, abah, kakak atie dan tak lupa muka suci si fizri buatkan atie betul2 nak pulih dan nak kuat......
Mungkin ada hikmah apa yang berlaku kt atie 2 3 minggu hari tue...
Member opis tahu mcm mana keadaan atie.....
Menangis..termenung...sedih....jangan cakap lah...
makan pun tak lalu.....
Atie tak mengeluh....atie bersyukur....sbb sekurang2nya....atie ada orang  sekeliling yag sayang kt atie....
yang tak jemu2 bagi kata2 semangat.......
atie bersyukur.....
Alhamdulillah.....
layan lagu nie jom..... :)





wahai tuhan jauh sudah
lelah kaki melangkah
aku hilang tanpa arah
rindu hati sinarmu
wahai tuhan aku lemah
hilang terumur noda
hapuskanlah terangilah
jiwa di hitam jalanku
ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya Engkau
sang maha pengampun dosa
Ya robbi, ijinkanlah
aku kembali padaMu
meski mungkin takkan sempurna
aku sebagai hambaMu
ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya Engkau
sang maha pengampun dosa
berikanlah aku
kesempatan waktu
aku ingin kembali
kembali…
dan meski aku tak layak
sujud padaMu
dan sungguh tak layak
aku…



wife yusri n ibu fizri...

No comments:

nuffnang