Wednesday, November 26, 2014

Kawan kiter kawin....

Ikutkan hati malas betul nak bt pa per...
i is demam ok....
lepas cod bbcream kt usm kemarin.....otw balik tue dah rasa mcm tak sedap badan.....
atie skang nie kerap sangat letih + demam...
nak tak nak kene jugak carik supplement badan....
umur dah masuk 30 kan...
kalau ikutkan dah lewat sangat nak jaga badan nie...
tapi takper.....kiter usaha...

Sabtu minggu lepas member opis atie kahwin...
lama betul tak makan nasi kenduri nie....eksited giler lah i...hehhehe
atie tak dapat join konvoi.....atie pi lewat skit
sbb pagi tue husband ada game bola pulak....kul 1 baru balik...bersiap seme
kul 2 baru pegi....
untung jugak pegi lewat...hujan pun dah reda...pengantin pun ada....
dengar kata member atie yang pi awal tue tak dapat jumpa pengantin....
lepas balik dari kenduri....terus shoot ke rumah sendiri di bertam....
reno dah otw....
so pegi tue nak bagi duit skit....
punyerlah berselerak dengan simen batu bata....wayering sana sini....hahahhahah...........
tak sabar nak tgk hasil nnti.......sajer bt awal reno nie walaupun dah tau 
nak pindah entah tahun biler lah kan...
selagi tak dapat pindah selagi tuelah kami menyewa....hehehheheheh

Lepas dah settle duit rumah segala tue...singgah semayang kt masjid abdullah fahim...
selesa betul masjid nie....cantik....
asal datang seberang nak tgk rumah mmg akan singgah kejap kt masjid nie....
dah la ada taman permainan....yang paling sronok fizri...semayang pun kejap2 pandang taman.....



Airil...
budak paling manja....
sajer letak kt rumput tue...nak snap pic....
skali dia buat muka geli.....dia ingt dia orang bandar sangat............hahahahhah





Airil suka nau bt muncung itik.....
suka betul atie pakai bbcream seqy nie...
bayangkan dari rumah pengantin...shoot ker bertam...
pastu singgah semayang....kulit muka kekal flawless dan tak berminyak pun....
uols wajib beli ok......jangan lupa wasap jer atie k...012 5696579
sempat lagi promot tue...



Lepas jer dia pegang rumput....
terus nak nangis....dia geli.....hahahahhahah


Start cuti sekolah hari tue....
atie ngan husband dalam proses diet...
masing2 tak tahan tgk badan makin mengembang.....
yang duk atur jadual pemakanan opkos la husband i....hahahhah...
tapi atie tak berapa ketat sangat...sbb airil still breastfeed...
kesian pulak kalau bekalan susu tak cukup kan.....



Mak nyer mmg selalu over...itu saya mengaku.......hahahhahah




Kawan saya kawin....
kepada Lisa dan husband....
selamat pengantin semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....
harap hepi ngan hadiah kitaorang....
kami beli blender jer...
lepas nie bleh lah mesin cabai....bawang mawang segala...
pastu masak2 jamu kami.....wakakakakakkakaka

dah mcm banyak citer pasal diri sendiri pulak dari citer pasal member kahwin...
padahal tajuk kawan kawin...
penangan sakit urat barangkali....



wife yusri ibu fizri n airil


4 comments:

yoorin melacolea said...

adik..senyum laaa sikit.. muncung tuu boleh sangkut hanger tau.. heheheheh

Atie said...

yoorin:dia suka sangat bt muncung....heheheh

aIEn said...

si adik muke ayah dia betol la =)

Atie said...

ain:yer ker ain..hehheeh...tp kalau tgk real ramai cakap muka mcm atie...hehehh

nuffnang