Monday, October 13, 2008

opis....

Sbenarnye takder plan pun nak bt entry pasal opis nie.
tp dah ader gambar bt jerlah.
Naktau apa terjadi kt opis atie bl tibanya waktu rehat.
ha...nielah.diorang main ping pong.atie??
x der maknanya nak main.bukannya pandai pun.
pukul pun mcm badminton.
Slalunye orang yang sama jer main ping pong nie.
pompuan 2,laki ramai la.
riuh rendah waktu rehat.
den nak tido pun x tenang.hehehehhe
(sowey,gambar mcm kaber hero kaber zero,maklumlah diorang tgh bergerak kan)
layan la gambar yer.



diorang nie nmpk atie pgg kamera,apa lagi suh tangkap gambar la.seme control macho.hehehe

1 comment:

lieya_latif said...

bagus le opis atie ade gak tempat2 tuk mengeluarkan peluh bile time rehat....seronok tu...yg pompuan pun sporting join sekali...

kat opis kak lieya ade gak semua tu...tapi tule dah name dok kementerian kesihatan...sumenye malas2 belaka (akak sorang sebenarnye) he he he he

nuffnang