Friday, January 07, 2011

Grooming kelas pleaseeee.........

Entry nie bukan atie nak riak tau....tapi nak share skit citer pasal cantik2 nie...muahahhha......cantik ker???...tak ok....saya tau saya nie tak cantik....hitam....gemuk manja2 gitu...pendek....pastu mempunyai kulit yang kering jer manjang...hantam lah lotion jenama apa pun...totap kering........ hahahahahha.......
Ok....atie nak share satu cerita nie......hari tue...pernah tau sorang budak opis nie cakap kt atie mcm nie....masa tue kitaorang duk hotel...sbb ader event kan.....dia cakap macam nie...."....muka kak atie nie.....bangun tido ker tak bangun tido ker....sama jer saya tgk.....cun..."..........hahahhaha.....gelak guling2 aku ok......sajer jer dia tambah ayat balakang tue nak bagi atie kembang semangkuk...padahal atie tau....budak nie nak perli aku sbenarnya.....tue nak cakap muka atie nie memang macam orang bangun tido sepanjang masa lah tue...sob...sob...sob......pandainyer dia cover ayat......huhuhuhuhuhuu
Pastu kemarin.....masa hantar fizri kt umah mummy dia....ader sorang akak nie tegur atie....."cik nie ader adik ker nama ayu...."..........pastu atie jawab...."tak der kak naper.....muka saya serupa mcm muka dia yer........"...........".....a'a.....muka cik nie mcm muka kawan akak...nama dia ayu.....dia tak mekap pun muka dia cantik sangat....mcm cik lah......."........kalau korang dengar statement akak nie hidung korang kombang kuncup tak???...........atie tak ok....sbb nyer....atie pakai mekap ok pada hari kejadian....bleh plak akak nie cakap saya tak mekap.........sia2 jer atie tepek bedak tetebal.......huhuhuhuhuuhu........
Sbb tue atie tak update citer kemarin...sbb sentap dgr statement akak nie....eh...ader kene mengena ker.....muahahhahah........itu lah citer atie nak share ngan korang........sajer jer cakap saya cantik....tapi ayat berlapik....sedih den tau......cakap jer lah saya tak cantik....saya tak terasa punyer lah....huhuhuhuhuhuhuu...tapi tima kasih la kepada dua individu terbabit yer....sbb kata2 tersebut membuatkan saya terus nak daftar kelas grooming......ader ker kt penang nie.......nampak sangat atie tak pandai mekap kan......agagagagga...........



wife yusri n ibu fizri...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...mcm2 la ko ni...tak yah grooming...layan fizri lagi paedah.....keh keh keh ..

atie, kalo rajin baik pi facial jek ....buat laa sebulan sekali....amik yg leh bagi serum mcm kologen tu...tapi aku penah buat sekali jek sebab leceh ngan anak2 bagai nak gi facial heheheeheh

atie said...

kak lieya;tuelah kak...layan fizri lagi baik...nak gi bt facial pun kene plan awal2....nak letak fizri kt ner?...biler?...masa?...seme kene pikir...huhuhu

Ciklinn said...

huhuhuhu ciklin pun tingin nak buat semua tu.. tapi hero2 ni sapa nak jaga... hehehe.....

besar dah ha anak atie

atie said...

ciklin:kiter suh apak nyer yg jaga..hehehe

nuffnang