Friday, January 27, 2012

Akhirnya........dapat jugak makan LEPAT LIAT...

Akhirnya
dapat jugak atie makan kuih 
lepat liat nie
memula carik kat
astaka taman tun sardon
nadya mahizan cakap petang2
selalunya ada
so petang kemarin
kebetulan husband ambik atie 
ajak dia gi astaka tue...
skali takder...
tinggal bekas jer
sob...sob...
pastu husband ajak gi BJ jap
nak carik barang skit
lepas tue teringat yang kt BJ ada pasar malam
so....
ke pasar malam kiter...
nasib baik fizri takder
mummy dia bawak dia berjalan
5 hari tak jumpa kan
rindu kemain
pukul 9 baru anakanda balik umah
round satu pasar malam
kalau fizri ada takder maknanya nak gi terjah pasar malam nie
letih nak mendukung
fizri tak nak jalan kalau orang ramai sangat
pelik betul anak aku nie
agak frust memula tue sbb takder pun gerai yang jual kuih lepat liat...
pastu ternampak satu gerai nie...
tgk kuih banyak yang nak habis
pastu ada nampak mcm kuih lepat liat...
tanya makcik tue...
and yes.....
jumpa jugak ngan kuih nie
satu limapuluhsen......mahal nyer
beli 4 bijik
muka ada senyum.....sampaikan tersalah nak masuk kete orang
insiden memalukan sungguh
settle dua bijik dalam keter
ermmmm....sedapnyer....
yang selebihnya makan kt umah
sedap sangat....rasa puas betul la makan
pastu masa nak tido rasa badan panas sangat
adakah sebab makan lepat liat???huhuhu
dan hari nie 
Tim...member seopis
belikan atie kuih lepat nie jugak
alhamdulillah....rezeki
baru la bleh hidup dengan aman
begitulah penangan mimpi kuih lepat liat....
jangan lepas nie mimpi nak beli keter fairlady sudah
mana nak cekau duit nak oi....
muahahhahahah
dengan tercapai nyer impian saya nak makan kuih lepat liat nie
saya dengan ini
mengisytiharkan 
yang saya tak pregnant ok
sesaja jer gatal teringin nak makan kuih nie
huhuhuhuh


wife yusri n ibu fizri...

4 comments:

ked said...

akhirnye kak atie!
dapat jugak! saye pon tumpang gembire..hehehe

yeke x pregnant? ce check..ne taw saye dapat anak buah lagi..hukhukhuk

Atie said...

pikah:betul....tak mengandung..izzah memang slalu mcm nie kalau datang bulan....(tetiba feeling izzah...muahahah)

adarnadzmie said...

dah tak kempunan yer... lepas ni kempunan nak mkn apa pulak pun ta tau...hehe

Atie said...

kak normi:hehehehe

nuffnang