Monday, December 31, 2012

Genap 3 tahun..

Kemarin....genap umur Fizri 3 tahun...
Alhamdulillah....
Tiada kata-kata yang dapat digambarkan betapa bersyukur nyer atie
sbb Fizri membesar seperti kanak2 yang lain...
bermain, belajar, berkawan, membesar...seme depan mata atie...
walaupun atie bukan surirumah sepenuh masa tapi atie tetap tak ketinggalan 
tgk anak membesar depan mata......
semoga Fziri terus membesar dan menjadi anak yang soleh dan cerdik....aminnn

Kemarin ada buat skit potong2 kek...
atie tempah kek kt melting bites 
tempat yang sama atie tempah kek kt husband atie...
memandangkan Fizri skarang suka sangat ngan otomen
so moh le kiter tempah kek otomen kt melting bites...
atie order rainbow kek bertemakan kartun otomen
and hasilnyer......



Tadaaaaa........
cukup puas hati......
ingtkan ada raksasa skali.....hahahahha



Ambik jer kek nie kt kedai
dah nampak unsur2 keterujaan kt Fizri...
tak sabar betul nak ambik patung otomen tue...
kejap2 kang gi belek patung otomen.....
kejap2 kang ambik ipad tangkap gambar otomen tue...
punyerlah eksited kan....
atie tak buat party besar2 pun
Just panggil kawan2 Fizri jer.......
nasib baik la ada jugak dua tiga orang kawan dia...
sbb banyak yang takder kt umah...
balik kampung maybe.....




Ini jer yang ada.....
see...Fizri yang paling kecik kan....
tue yang cepat matang tue....
atie buat goodies skit....
so...ada jugaklah ole2 nak bagi kt kawan2 dia nie....


Tak sabr betul nak ambik patung tue ha....



Beraksi seperti otomen
slalu rasa yang abahnya adalah raksasa....




Mummy dia pun ada datang tgk Fziri potong kek...
siap bawak hadiah lagi...
Kalau ikut atie ngan husband memang tak la beli hadiah mcm nie...
sbb tak nak ajar Fizri dengan mainan mahal2.....
skali tgk mummy dia yang ajar mainan mahal2......
apa boleh buat.....
huuhuhuhu

Hari nie hari last bagi tahun 2012......
Bye bye 2012...welcome 2013....
Azam atie???????
nak tambah anak jer.....muahahahhahahahha




wife yusri n ibu fizri...

2 comments:

adorable ked said...

hepy besday fizri!
amboih fizri, dalam dok pose otomen tu, tangan tak lepas pegang otomen ea. takut kena curik lettew. huhuhu

ala kak atie, nape tak tunjuk gambar kek dah kena potong?nak tengok rainbow dalam tu. huhu

Atie said...

pikah;kak atie lupa la pikah....tapi memang kalerful giler kaler dia...rasa dia biasa mcm kek butter jer...

nuffnang