Wednesday, December 17, 2008

akad nikah

22.11.2008.bersamaan hari sabtu.
hari bersejarah bagi atie ngan husband.
masa atie tak ingt kul braper.yang atie tau lepas zohor.
dalam kul 2 kot.
hehehe...tak sempat nak tgk masa,maklumlah hati tengah berdebar kan.
atie akad nikah kt masjid sungai seluang.
masuk jer masjid tue atie dah tercari2 mana la bakal suami atie.hehehe
maklumlah last kitaorang jumpa masa kejadian baju ari tue.
nampak jer dia terkejut atie.dah berisi skit dia.ok lah tue.
sebab badan atie masa tue pun naik.pipi tombam sangat.ngeh..ngeh...
jadilah pasangan pengantin tembam lagi vouge ari tue.wakakakaka...

"aku terima nikah ke atasnya dengan mas kahwin yg tersebut tunai"

dengan skali lafaz jer atie dah jadi hak milik mutlak kepada Yusrizal bin Yusuf.
memang skejap jer.terus rasa mcm nak nangis.keh..keh..
yerlah kan.dah jadi bini orang.sob..sob...sob...














2 comments:

ai said...

comeynye cek mek ni! :)

lieya_latif said...

suke tgk gambar atie ....cantik2 semuanyer.....albumnye mesti cantik2 gak...

ape pun....semoga kalian bahagia...honeymoon maner?....

nuffnang