Thursday, July 29, 2010

Ayat jiwang tak bleh blah....

Heheheheh....nak gelak jap......pagi tadi...mcm biasa atie dgr celoteh kt radio era....tajuk hari nie pasal...."ayat jiwang tak bleh blah..uwekkk".....kelakar kan tajuk tue.....mcm2 ayat atie dengar k pagi tadi...kebanyakkan ayat kelakar.......ader satu ayat tue......memang betul2 bt atie pecah perut......mcm nie bunyik dia.....
"kalaulah i ader kuasa mengubah abjad...akan i ubah u letak sebelah i........"......nice kan.....huhuhuhu
Terus atie teringat masa muda belia dulu....eh...skang pun i muda tau......atie penah dapat satu ayat jiwang...tapi bukan daripada husband...tapi daripada sorang yang katanyer minat kt atie......atie minat gak kt dia....tapiii.....tak der jodoh......huhuhuhu......dia cakap mcm nie....
"cinta saya pada awak adalah mcm pokok yang ditanam sepanjang jalan daripada perlis ke johor...tak pernah putus.....dan saya takkan putus untuk sentiasa mengingati awak..."...perghh.....giler jiwang karat punyer ayat.....huahuahauh....tapi......last2 putus gak....apada......
Tapikan...husband atie tak pernah pun bagi ayat2 jiwang kt atie....stakat 'saya cinta awak'...itu jer...tapi entahlah naper atie kekal ngan dia....jodoh kan.....heheheh.....husband atie nie dia jenis rock skit......dulu...atie pernah bgtau kt husband...bestnyer kalau ader orang hadiahkan bunga kt atie...sambil jeling2 husband atie...masa tue kitaorang baru tunang.......dia bt derk jer....pastu dalam 2 hari lepas atie cakap tue....dia nak jumpa atie......bayangkan dalam hujan lebat tue...dia datang kulim....naik moto.....pastu dia kuarkan bunga tipu sekuntum yang dah senget benget bagi kt atie......pastu cakap...nah..ambik bunga nie.....sambil senyum kambing...aduhai....tak romantik betul la...orang lain dapat bungan sejambak....atie dapat sekuntum jer......huhuhuu...dah la dia spray minyak wangi plak kt bunga tue....lawak ok.....nak gelak tak sampi hati......nak nangis lagi merana diri....senyum jer lah...hahahahha
Dalam tak jiwang jiwang nie......mamat yang bagi bunga tipu tue dah pun jadi husband atie.....anak pun dah dapat......syukur jer lah....muahahhahahah.......


wife yusri n ibu fizri...

3 comments:

zack_blossom said...

hikhik...sweetnye...=)

atie said...

zack blossom:yer ker sweet?...hikhikhihk

Atia Adina said...

hmmm...sama la..ayat paling jiwang husband cakap..I Love u..tu jer

nuffnang