Wednesday, July 28, 2010

Berlagak

Hari nie radio era ader bukak topik pasal
orang berlagak...
atie try call..tak dapek la pulok...
line bz jer manjang...
hehehehe
yerlah kan...biler citer pasal orang belagak nie
terus jer atie teringt kt sorang tue
ala...yg atie pernah citer kt blog nie dulu
yang dia dengki giler ngan atie tue....
pastu siap perlekehkan atie la...
aduh...biler ingt balik...memang sakit hati la...
pastu kan..hari tue....ader sorang member atie plak bgtau kt atie
apsal la si budak belagak tue dengki ngan atie...
rupanya....
dia dengki sebab laki atie pakai kete besar....
what the hell la magkuk....
yang pakai kete besar tue laki aku ok....
aku nie stakat kete kancil jer yang aku mampu....
lagipun....kete besar tue...nama jer kete laki aku...
tapi hak mutlak masih lagi kt bank islam tue ha...
hutang ok.....
kalau laki aku beli cash bleh la ko nak dengkikan.......
hahahhahah...........
itu jer sbb nyer pun.......
dia punyer dengki ngan atie siap
kutuk2 lagi anak atie....
nak jer atie ketuk kpala tue bagi
dia biol jap......
ermmm....
ntahlah...dalam dunia nie mcm2 orang ader...
jenis atie senang jer....
ko belagak ngan aku
aku say babai la...
sori aku nak sembang ngan ko
menyakitkan hati jer.....huh.....


wife yusri n ibu fizri...

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alah atie, persetankan jek org tu...buah tak tau jek...biar la die ngan sikap belagak die, klao kite pun melawan ikut belagak cam die, kite pun bodoh mcm die sebenarnye.....so ko biarkan die jadi org bodoh sorang2......

tapi kalo dah main kutuk2 bab anak n family tu mmg kurang ajar laaa...kalo melampau sangat, ajak husben ko face to face ngan die tanye ape masalah die sebenarnyer....

yg penting jgn gado2 okey....

atie said...

kak lieya:betul tue kak...orang macam tue...better jangan layan...kang kiter plak orang cakap bodo.....no gado2 k...heheheh

Syafa said...

biarkan la atie oittt...mulut org..mmg x leh tutup dongg..asal kite x mintah duit dorang sudah..lantak la nak pakai kete beso ke..rumah beso ke..ade aku kesah??hehehe..lantak pi org2 dengki ni...xde pekdah layan dorang..asal kite bahagia dgn keluarga sudah :)

atie said...

kak syafa:atie suka statement akak nie....bleh dijadikan panduan ok...muahahhah

nuffnang