Wednesday, August 04, 2010

Putus Urat...

Sori geng...gua lupa la nak bawak pendrive hari nie......tak dapek la gua nak update citer2 best hari nie....best??......huhuhuuhuhu.....gua asalnyer baru balik dari klinik nie...bawak anak gua gi check up...so far seme ok la.........ingtkan anak gua kene cucuk...rupanya idak yer....setahun baru anak gua kene inject....hohohoho......gua heran la...sejak makan ubat yang doktor bagi tue....gua memanjang jer lupa....tadi elok jer dah turun tangga nak gi keje....skali kunci kete lupa la pulok....terpaksa la gua menapak balik naik tangga...letih wa cakap lu....nak tercabut sendi2 gua nie........
Sampi opis.....pendrive plak tertinggal dalam umah....padahal dah menapak naik umah dua kali tue...bleh tak perasan pendrive....setelah dikaji menggunakan otak gua yang senget nie...memang sah....gua jadik lupa lepas makan ubat yang doc bagi la nie...ader ker patut...gua nie demam jer.....tapi dia bagi jugak ubat urat kt gua.....mungkin dia nak perbetulkan urat gua yang banyak dah lari nie...muahahhahah...ok leh geng...gua nak bt keje plak nie...esok la yer gua update citer pasal hari cuti gua......ok..........babai.....cau cin cau................



wife yusri n ibu fizri...

3 comments:

mysha said...

baNYak ek uRAt nk KeNe rePair?? ekekke...

Ciklinn said...

aduyaiii putus urat pun ada yer...hihihihi..

harap tak serius key

atie said...

mysha:tuelah...banyak sangat kot urat yang putus...muahhaha

ciklinn:ader kot kak...sbb tue dia bagi ubat urat...hahhhaa

nuffnang