Friday, August 13, 2010

Sabar jer lah....

Kejadian petang kemarin....atie dah kelam kabut siapkan apa yang patut untuk berbuka...husband plak kt stor masa tue.......dah hidang seme tue....atie pun suapkan fizri makanan kentang lenyek yang kfc tue yang mana biler atie masuk nak beli kentang nie seme orang duk pakat ushar...aper....ingt gua tak posa la tue.....ngeh...ngeh...ngeh......
Lima minit kemudian...................
Atie : Abang!!!!...............dah masuk waktu buka...cepat la.....
Si suami : Jap....jap.....
Atie : Tak baik melengahkan waktu berbuka bang...Tuhan marah......(sambil mulut penuh ngan
kuih)
Si suami : Takper...atie makan dulu.....abang dah korek hidung nie....kira batal posa gak kan....
Tersedak gua lu tau ngan jawapan laki gua nie.....sabar jerlah........agak2 kalau gua suh jer dia makan taik idung dia tue....berdosa tak wei......muahhahahahhahahahh



wife yusri n ibu fizri...

5 comments:

Ciklinn said...

muahahahaha... selamberrr laki lu...

atie said...

ciklinn:memang selamber giler kak...

A.I said...

hoih! leh geng la laki kau ngan aku!
wakakakakakaka

atie said...
This comment has been removed by the author.
atie said...

kak ai:muahahhah.....sengal kan...

nuffnang