Tuesday, June 26, 2012

So Stress....

Agak heran biler hidup atie
2 3 bulan nie cukup cukup cukup cukup sibuk.....
memang tension hari2 datang kerja...
sampaikan nak tido malam pun duk terbayang kerja....
naik stress....
patutlah masa gi kursus seme ujian yang dilakukan ke atas sya..
menunjukkan yang saya stress......
markah rendah maknanya stress.....
biler dapat markah tinggi pada ujian lain pun maknanya stress....
naik stress aku tgk markah ujian stress....stress....stress....stress......


Tak tau lah biler nak berkurang kerja atie nie ha...
tgk bos2 atie mcm relax jer.....
bos tolong bos ambik kerja skit.......
tapiii........walaupun kerja banyak....tapi gelak tetap gelak....
sembang lawak2 kene....baru kurang tension....
tapi penceramah stress kata.....
orang yang banyak gelak......kt opis.....
adalah orang yang banyak stress.....muahahhaha....sbb dia banyak pendam.....
pastu tak reti sangat nak luah......biler tak reti nak luah....
dia akan ceriakan hati dia......ha....mcm aku jugak lah tue...
cuma atie bukan seorang yang memendam....
camner tue.....mesti stress kan nak kategorikan atie nie dari spesis mana....
muehehhehe


Tapi kan......se stress stress atie pun tak lah se stress orang HQ yang call atie tadi....


Atie : Hello.....


Orang HQ : Aaaa....hello....bleh saya tau sape saya???


Atie : Ha??......


Orang HQ : Eh........hahahhahahahhahahahhahahahah.........saya nak tanya dengan sapa saya   cakap.......sekali tersasul lah...........


Atie : Muahahahhahahahahhahahh






wife yusri n ibu fizri...

No comments:

nuffnang