Monday, September 05, 2011

Best nyer balik kampung....

Eh...ader sesapa nak tau ker kisah baju raya fizri yang tak siap tue.......huhuhu...malas la nak citer panjang...atie buat kesimpulan jer lah yer......rupa-rupanya dia bagi orang lain yang buat......kebetulan plak orang tue duk satu taman ngan mak mentua atie.......dia bagi no.tepon suh atie call terus mamat penipu nie.....biler tanya dia cakap dah siap....biler tanya no umah nak pegi ambik...terus tak berjawab.....call la berpuluh kali tak angkat...last skali atie antar mesage.....mamat penipu nie kata memang dah siap cuma tak sempat nak antar ke MAT DEAN pekan rabu tue....ok takper.....atie mintak no umah sbb nak gi ambik sendiri....tak nak susahkan dia....terus senyap sampai la petang ahad tue....padahal malam ahad atie nak bertolak balik penang......husband atie dah panas hati terus pegi kedai MAT DEAN.....pucat lesi muka sbb tgk husband atie dah naik angin.......balik umah bukak puasa.....MAT DEAN call kata baju dah sampai.....ok....otw nak balik penang singgah pekan rabu........kecewa yang amat sangat sbb kain masih tak jadik baju......apa yang siap????......mana yang dia kata dah potong cuma tak sempat nak jahit......mana??....mana??.........memang dasar kaki penipu...kalau betul tak siap....terus terang....jangan menipu pelanggan.......apa bleh buat.....fizri terpaksa pakai jugak baju yang tersilap......terpaksa pakai baju yang mencekik leher.......nasib baik lengan baju dilabuhkan........sumpah......atie tak halalkan apa yang mamat penipu nie buat.......kalau tk siap apa salahnya berterus terang.....rupa-rupanya bukan atie sorang yang terkena....ramai yang terkena ok.......ada sorang pelanggan nie siap maki hamun si mamat penipu nie...patutlah tak berani nak angkap tepon.......takperlah fizri........walaupun fizri pakai baju yang tersilap....walaupun baju ibu beria dia kata otter padahal tak otter.....raya kiter tetap meriah kan........:)


Isnin bertolak balik terengganu...alhamdulillah jalan tak jem.....atie sampai umah mak kul 6 lebih......besarrrrrrr umah mak ngan abah atie.......nie lah first time atie tgk umah mak ngan abah......adik beradik yang lain awal2 lagi dah tgk....ketinggalan betullah......hahahahha......fizri kemain hepi kt kampung......dalam kete pun dia tak buat perangai.....heheheh....mungkin hepi kot balik kampung nak jumpa tok wan ngan mak tok.....

Like bapak like anak......sama jer posing nyer.....nie kt atas highway lagi.....yang kt tempat paling tinggi tue.....sejuk giler ok......masuk tandas nak terkencing pun rasa nak terjerit jer biler sentuh air dia...sejuk melampau........kebetulan plak baru lepas hujan.....
Citer pasal raya atie citer kejap lagi yer.....nak buat keje skit......bukan keje apa pun....nak buat claim......atie keje hari nie ngan esok jer...pastu cuti lagi tiga hari.....anak tiri mummy fizri kawin....nak tak nak kene ambik cuti gak......takpun datang keje bawak fizri.....hemmmm......tgk lah camner....



wife yusri n ibu fizri...

4 comments:

ked said...

kak atie, len kali letak je gmba kedai tu..bia die rasekan!huh!

Atie said...

pikah:hahaha.....tak terlintas plak nak bt mcm tue....bagus gak kan....

adarnadzmie said...

dah besar panjang si fizri tu kan...

Atie said...

kak normi:dah besar kak....dukung pun dah terasa...

nuffnang