Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya

Assalamulaikum......
ader sesapa still kt opis lagi ker??
atie still keje lagi....tapi datang opis tadi
bos bagi green light bleh balik awal
so plan nak gi shoping skit ngan husband
sementara fizri takder kan
kalau bawak fizri skali bukan bleh shoping sangat
ayik duk kejar fizri jer.......memang letih....
fizri tak suka sangat kiter stay satu tempat tue lama
dia suka berjalan...
Pagi tadi call tukang jahit kaki auta tue
lagi skali dia tipu atie
memang sedih sangat
sedih sampai nangis
orang lain hepi nak balik kampung beraya
atie hepi nak balik raya tapi sedih biler ingt
tukang jahit kaki auta nie
takper...kiter tengok esok
atie simpan jer rasa marah selama nie
yang hari tue marah pun still sopan lagi
tapi tadi memang tak tahan sangat dah
atie cakap jer apa yang atie nak cakap tadi
sbb dah tak terbendung sangat dah
dah lama bersabar....
so...nak tak nak esok atie ke alor setar dulu....
malam ahad balik penang plak....
pagi isnin....baru tolak balik terengganu
nampak agak kalut di situ kan...
malam nie kene pack barang balik kampung....
tak sabar nyer..
mak dah janji nak masak nasi dagang
giler lama wei atie tak makan nasi dagang
k lah......atie halfday hari nie
start esok sampai la ahad depan lagi satu
atie isytiharkan blog atie koma buat sementara waktu...
tunggu isnin 5 hrbulan baru atie update ok..
tuepun kalau sempat....hehehehhe
Buat pembaca blog kasihatie...
Atie sefamily ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin
Kalau selama nie ada entry atie yang terguris hati or terkasar bahasa
atie menyusun sepuluh jari mohon beribu kemaafan dari uols
doakan perjalan pergi balik alor setar ngan terengganu
lancar dan selamat yer.....
kiter jumpa lagi 5 hrbulan....
babai....
Assalamualaikummmm......



wife yusri n ibu fizri...

2 comments:

Mitsuwira said...

Selamat Hari Raya Syifa, maaf kalu ada salah silap yer. Balik kampung nnt berhati2 di jalanraya, 'alon2' org Jawa kata hehehe...
Kirim salam kat ketua kampung kay, roger.

Atie said...

farihan.Ok....aku pun mintak maaf banyak2 kay....wei...ketua kampung pun aku tak kenal...camner nak kim salam...heheh

nuffnang