Thursday, February 16, 2012

Sakit pinggang...

Lately nie
atie prasan...pinggang atie nie mcm tak berapa nak stabil la
kejap2 kang berdenyut....
kejap2 kang berdenyut...
sakit betul korang tau dak...
nak duk pun serba tak kene
lebih kurang mcm sakit 
nak bersalin jer lebih kurang
apsal ntah
ngadu kt husband
tapi apa yang la yang mamat tue bleh bt
tolong urut jer lah
tapi lagi diurut
lagi sakit la plak
tgk mcm mana
kalau teruk sangat dan berlanjutan
ingt nak gi klinik la...
aduhhh...
tatitnyer..........(ajuk ckp fizri)


wife yusri n ibu fizri...

3 comments:

lieyalatif said...

akak mmg ade penyakit tu atie....kalo pregnant lagi teruk sakitnyer.....tapi tu laaa mase pregnant abis2pun tiap malam sapu minyak panas....ni skrang bile tak preggy akak telan jamu leee...i kan ratu jamu gitu wakakakaak....terus okey...bile dah stop jamu pun tak dtg balik sakit tu.....

pergi le klinik atie.....kalo dibiarkan nanti kite yg x larat nak buat keje umah melayankan sakitnye....

Atie said...

kak lieya:haaa....baru atie ingat....atie dah lama stop jamu...masa makan jamu dulu badan ok je.....skang nie kejap2 kang sakit....tak bleh jadi nie...kene makan jamu balik la....

Anonymous said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

nuffnang