Tuesday, February 14, 2012

Terukir Di Bintang

Assalamualaikum.......kemarin nak membebel kt blog.....tapi tetiba ader benda terbakar plak dalam opis nie.....bau satu hal kan....tapi effect kt komputer.......tak leh bukak satu line......so....memborak jer lah dalam opis kemarin........hehheehehe....seronok jugak.......hari nie 14 februari kan......pada yang sambut valentine tue  biasalah kan......atie tak sambut valentine....tapi atie sambut ulangtahun per'couple'lan atie ngan husband........atie couple ngan husband 14.02.2003....dah sembilan tahun pun........ingtkan husband lupa......skali dapat sms dia yang bunyik nyer mcm nie...

"Selamat ulang thn yg ke 10. abg syg ayg. babai"

Confiden betul laki mak nie kan.......ada ke patut......ulang tahun yang ke 10.......bang....9 tahun bang.....9 tahun.....bukan 10.........sedih tau.....huhuhu......alhamdulillah.....dah 9 tahun kami kenal.....dah kahwin....dah dapat anak.....moga berkekalan lagi hingga ke akhir hayat....amin........

"Abang...kalau abang baca entry atie nie.....atie nak abang dengar lagu nie skali yer....atie tujukan untuk abang....."......ngeh...ngeh...ngeh....romantik tak saya........muahahahhahahah




Jika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang
Dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia
Akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu

Sayangku jangan kau persoalkan
Siapa dihatiku
Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu

Terukir di bintang
Tak mungkin hilang cintaku padamu




wife yusri n ibu fizri...

6 comments:

ked said...

konpiden tu penting yea.. tapi haruslah merendah diri.. hehe

selamat ulang tahun yang ke 9 yea kak atie..

Atie said...

pikah:laki memang mcm tue pikah oi....konpiden giler nie...skali salah....muahahhah

lieyalatif said...

auwww....epi anivesari kapel atie....so comey okey...akak pun suke lagu tu...mmg sesuai bangat ko tuju lagu tu kat en laki....

*ehem, nak pi mane celebrate...agak2 ade kemungkinan tak lagi sebulan ade line 2 naik time buat upt ekekeekeke...lariiiiiksss!!

Atie said...

kak lieya;nak larikkkkssss jugakkk......hahahha...lawak la kak lieya nie...tetiba sebut upt....telan air liur atie baca...muahahahha

adarnadzmie said...

romantika de amor ko dik ngan cik abang yer.. apapun harap atie ngan cik abang bahagia selamanya hendakNya...

Atie said...

kak normi:aminnn....

nuffnang