Wednesday, March 30, 2011

Clash

Tetiba nak bukak topik pasal putus cinta...tak sedar diri padahal dah kawin....saper pernah putus cinta angkat tangan...wah...ramainyerrrr......sian korang yer...sabar bebanyak yer...yang putus tue putuslah...carik jer yg lain...tak semestinya kiter tak bleh nak bercinta dah....
Sedih betul tgk budak2 muda skang nie...wah...mcm lah tua sangat aku nie....hahahhah...asal putus cinta jer...dah rasa down sangat...rilek la beb....kumbang bukan sekor pun....kalau betul la sekor tue jer yg ada dalam dunia nie....for sure la ramai nak rampas kan....nie berekor-ekor ha...ko shortlisted yg mana berkenaan...ha...bt pilihan....yang dah putus tue...ko lupakan jer.....
Tgk mcm akak ko nie......atie la tue.....senang jer masa nak putus....mangkuk tue cakap mcm nie kt atie...."..saya rasa kiter patut putus la.....hubungan nie tak lojik..."...sampai skang atie tak menyesal...tak down...tak nangis guling2....heran lagi ada....sbb alasan dia bagi mcm tak bleh nak pikir dek akal.......apa makna "tak lojik" tue....aku bercinta ngan kunsa kah selama nie......??....konfius mak.....itu dulu.....biler dah selidik.......memang untung la dapat kahwin ngan en.yusri....sekurang-kurangnya hubungan atie nie "lojik"....muahahhahhah
Memang la atie pun bukannyer pakar sangat bab cintan-cintun nie....tapi please la....yang dah putus tue...putus....tak payah ko sedih-sedih bagai.....dia bahagia dan ko pun kene cari bahagia......kalau dah jumpa....setia lah pada yang sorang tue....buang masa jer ingt yang lama......bt kiter sakit hati lagi ada tgk kawan tue elok cantik jer bahagia kan.....daripada sakit hati baik kiter sakit pinggang...sbb kurang-kurang ada gak panaflex tampal nak bagi baik sakit pingang tue........kalau sakit hati ubat apa yang ada......ko nak bunuh diri......nnti ko jugak yg mati...tak sempat nak kahwin.....rugi...rugi....jadik2 adik-adik berkenaan yang duk ngadu2 kt ahkak nie....ahkak nak nasihat skit yer.....yg dah putus...putus lah yer.....stop sampai situ jer......jangan langsung pikir pasal dia....pikir pasal kebahagian kiter plak........ok...babai.....

wife yusri n ibu fizri...

2 comments:

KSWSK said...

ada yg putus bercinta pd mulanya..than sbb dah mmg jodoh..jumpa blk than kawin...mcm sy..hehehehehe

atie said...

kswsk:alhamdulillah...kalau dah jodoh tak kemana kan...

nuffnang