Tuesday, April 05, 2011

Angin rajin dah mai dah,....

Biler keje kt opis menimbun...banyak benda nak kene pikir.....nak kene cover.....salah satu terapi nak tenangkan balik seme benda nie adalah memasak.....biler kiter masak....kiter makan...on the spot....masalah kt tempat keje yg kiter duk pikir jer manjang... makin kurang....walaupun esokkan dah tentu tentu ada keje lagi duk menimbun..........huhuhuhuhu......takper...yg penting kiter makan....sbb tue atie cukup tak suka biler keje banyak....sbb dah tau aura makan akan datang.....penat i diet ok...
Kemarin tekak teringin nak makan something yang mcm puding ker....agar-agar ker.....jelly ker.....kalau beli yang dah siap mesti kuantiti sikit jer kan....jadik baik kiter bt.......sbb memang nak makan banyak banyak banyak banyak.......huhuhuu...mintak resepi kt aredaa....dan zas ke pacific beli bahan...nie lah padahnyer kalau opis ngan supermarket 2 minit jer...manjang jer nak beli barang......kan dah pokai...muahhahahah...padan muka aku.......
Malam tue bermula lah operasi marble bermable....buang tebiat apa atie nie tetengah malam bt puding....maklumlahkan kene tunggu hero malaya tue tido dulu....kalau tak kang.....puding kemana...marble ke mana........ada gak yg bersilat malam tue kt dapur.........atie try resepi puding roti marble......hehehhe....jadik u.......bleh la nak bt makan kt tekak sendiri.....datang opis bawak la skit.....suh kengkawan rasa........first trial.........bleh la sesapa nak jadikkan i menantu......eh.....aku dah kahwin kan....ngeh....ngeh....ngeh.......mode gatal plaksss......ahaks....


Nielah rupa pudingnyer....sedaplah jugak.....hehehehheh


wife yusri n ibu fizri...

5 comments:

la.dolce.amira said...

waa,cm sdap je ni..:)
k.atie bg la rsepi,nt bley sy try..heheh

kAy's said...

tang ayat nk bt jadikn u menantu tu yg i xleh thn tu...haha...anda sedar x sbnrnye mse nulih ayat tu??hehe

atie said...

amira:ok...nnti kak atie tepek resepi yer....

kay:ngeh...ngeh....saya rasa mcm anak dara la...mahahhaha

adarnadzmie said...

atie.. bak la resepi puding tu... nak gak try n error... haha..

atie said...

bleh jer...nnti atie tepek yer....

nuffnang