Wednesday, July 27, 2011

Citer lembu ngan lagu kehilangan...memang tak sesuai.....


Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

*
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Back to *, Reff:

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. (2x)



Kejadian berlaku di dalam kete masa otw nak ke tesco malam semalam

Atie : Atie mcm pernah dengar la lagu nie......lagu aper yer...

En.Yusri : Lagu firman...tajuk kehilangan....alah.....lagu dalam citer yang kiter tgk tue....

Atie : Citer per yer....tak ingt la....

En.Yusri : Alah....citer yang pasal dia lepaskan lembu nenek dia tue...

Atie : *blur....

En. Yusri : Alah...yang pasal lembu tue....

Atie : Mcm tak sesuai jer lagu nie ngan lembu....biar betul abang nie....(duk tahan gelak dah)

En. Yusri : Takmau cakap la.....

Malu lah tue.....yerlah....lagu kemain feeling sedih....skali dia kata ost citer lembu....tak sesuaiiiii....




wife yusri n ibu fizri...

2 comments:

ked said...

hahahha..cie lembu ape la tu kak atie ek?

Atie said...

pikah:entah lah pikah...tue yang kak atie heran tue...

nuffnang