Tuesday, July 19, 2011

Senyum......

Senyum lagi hari nie.....ulser makin mengganas dalam mulut.....lebih banyak diam berbanding kemarin.....hehehehh......smalam tgk drama juvana episod last....best......ending dia ok lah bagi atie....tapi yang siot nyer biler si daim tue bleh tak tercunggit biler jalan pi cari kaset bahan bukti yang dia tak bersalah...bukan ker dia kene tikam.......bg lah real skit......tau la belakon pun......
Pastu buat la bagi bebudak juvana nie mengganas skit.....nie hari tue kemain ganas...suka buli....tue si komeng tue....kan badan besar........apsal tak bt scene bagi dia gaduh ngan pak guard tue...nie pak guard tue yang pukul kepala dia......tak berapa ganas la....hahahah.....eh......dah mcm nak suh bt drama 18SG puleks.....muahahhahahah
Pa pe pun.....atie enjoy ngan drama nie......atie folow dari episod pertama lagi.....pernah tertinggal skali jer tue pun sbb terpaksa kuar dari rumah sbb rumah blackout......hahahahha.........fizri kan tak tahan panas...tue yang kene kuar gak tue......



Orang lain seme suka si botak sbb hensem kan....tapi biler ditenung dua tiga kali....si panjang pun bleh tahan hensem jugak yer........hahahahhahahahah.......tahniah pada seme pelakon2....uols memang best ok.....nnti bt filem juvana yer.....ahaks.....



wife yusri n ibu fizri...

4 comments:

ked said...

ai kak atie..panjang ensem yea..abah fizri nak letak mane? hehee

adarnadzmie said...

akak tak tgk sgt cerita juvana ni... sebabnya akak sian tgk si Diam tu kena buli... hehe

adarnadzmie said...

daim la...silap tuliss..hehe

Atie said...

pikah:alah...cuci mata jer tgk si panjang nie...hahahhha

kak normi:memang kesian tgk daim...manjang jer kene buli...

nuffnang