Wednesday, January 14, 2009

akad nikah by imho

fuiyoooo.........cantik tue.ngeh...ngeh...bukan atie la.gambar tue jer yg cantik.kang ader gak yg cakap atie syok sendiri plak.siyes atie ckp gambar memang cantik la.muka atie nampak lembut jer.wakakakaka....ingt balik best la tawin2 nie.sebab muka kiter ader orang make up kan.pastu ader orang tangkap2 gambar kiter.biler lagi nak rasa seme nie kan..kan...kan...ok...layan........


sakit giler muka kene spray ngan benda alah nie...

nie lah kak ina,mak andam atie



rasa mcm mancung plak hidung atie...tiada lagi hidung kembang....

ngeh..ngeh...ngeh....

control duduk ok.masa nie rasa mcm nak terjatuh pun ader.ngan kain ketat,duduk plak alalala...gadis melayu.tp muka tetap maintain.heheheh

inai atie masa nie oren la..ms sanding nmpk merah skit.atie nie kalau pakai inai memang payah sangat nak jd warna merah.orang tua2 kata dia ikut darah..




so sweet.......

4 comments:

lieya_latif said...

cantik la atie...nak seri pengantin tu....suke pic mase makeup tuh.....dulu masa akak kawin takde lagi teknik2 amik gambar ngan edit canggih2 nieh...tak saba nak tgk pic sanding plak nieh

kasihatie said...

lieya:fotografer atie pun sanggup gi kedai tue sbb nak ambik gambar tengah make up.

NuRuL 'AiN said...

wah.mekap dia pun cantik la..
ni pun pakej dkt kulim ke??

kasihatie said...

nurul ain:aรก yg nie pun pakej kt kulim.make up ngan baju.

nuffnang