Tuesday, January 20, 2009

antara barangan hantaran

































gambar kat atas nie adalah sebahagian dpd barang hantaran atie ngan husband.kitaorang beli skit2.satu bulan satu barang.jd tak la terasa sangat.sampai kan atie lupa pattern kasut atie rupanya macam tue.heheheh...hantaran belah laki warna oren, atie plak mestilah purple.takkan warna oren plak kot.ngeh...ngeh...hantaran untuk kawin atie buat sesimple yg bleh.malas la nak hias beria.jimat kos.atie cuma sewa bekas hantaran tue.bekas tue pun dah cantik siap berukir bagai.jd atie cuma tempah bunga jer kat member.walaupun simple,tp atie cukup puas hati.

7 comments:

mysha said...

caNteK haNTaRAn nih..erm simPle tp CAnTEK..

saLam ziARaH DArI sHa...

kasihatie said...

mysha:tima kacih.hehe

lieya_latif said...

atie, seb baik atie wat entry ni...akak tgh penin ni nak wat hantaran tu adik akak yg nak kawin 15.02 ni....

cantik2 hantaran atie n hubby....akak nak tanye yg pakai bekas ukir tu sewa kat mane.... ade yeak perkhidmatan sewa menyewa hi hi hi....berape kos...die kire harikan....if u dont mind leh tak citer kat akak pasal bende ni....thanks ye cyg!!!

ape2pun akak berkenan ngan kasut mu ittew....daku ni gile kasut yg ade tali2 nie....nampak seksis!!!

kasihatie said...

kak lieya.bekas hantaran tue atie sewa kat kedai pengantin kt penang nun.kedai pengantin yg ader kes tue.heheheh...sbenarnya diorang ada perkhidmatan buat hantaran tapi atie nak hias sendiri.xclusive la bekas dia.tak payah nak hias bagai.just letak barang pastu atie letak bunga bagi naik seri lagi.kak lieya try tanya kedai pengantin dekat tempat kak lieya.atie sewa 15 bijik dalam 100hinggit jer.tue pun sebab member2.kalau tak satu bekas tue 15hinggit.

atie pun suka kasut yg bertali nie.nmpak seksi ok..ngeh..ngeh...

lieya_latif said...

re : thanks for the info atie....berpatutan gak kan sewanyer....tu le....akak tgk simple dan cantik hantarannyer.....takpe, nanti akak try tanye kat tmpt akak plak...anyway, thanks dear!!!

cuti raye cina ni lame....haaaaaaaaaaa...sure lik kgkan....selamat berkepit ngan hubby yeak...

kasihatie said...

kak lieya:aรก,atie balik kampung.siap top up lagi cuti 3 hari.seminggu woo....balas dendam sebab seminggu tak jumpa.ngeh...ngeh...

na n ni said...

salam kak..nak tau nama kedai akak sewa bekas hantaran tu boleh x?huhu..dekat mana ek..tq..

nuffnang