Wednesday, January 07, 2009

aduh....tensionnyer...

apsal la awal2 taun mcm nie slalu bz.naik semput atie nak ngabis kan keje yg menimbun nie.pala hotak pun dah naik mengong skit2.nasib baik skit kalau mengong banyak camner??balik pun slalu lewat.nasib baik la laki duk jauh,kalau duk dkt ader gak yg kene kunci kt luar umah nie.hehehe...bz2 pun sempat lagi atie terjah bloh uols seme...nie kalau big boss nengok ader gak yg kene ketuk pala..sowey....uols..gambar tawin atie dah siap tp atie lupa nak bawak cd.cd ader kt penang.nnti atie update ok.uols prasan tak yg lately nie atie x buh gambar terbaru?sbbnyer...kamera x der.ader kt kampung.atie tak kira dapat gaji nie nak beli gak kamera baru.jeles nengok kawan2 posing sakan depan kamera.lagipun nak tunjuk perkembangan terbaru atie yg smakin slim nie.wakakakakak...slim kah aku?tak tau la apsal ramai ckp atie dah slim.padahal atie rasa badan nie mcm dah dipam2.dagu pun dah 2.nie pun nak masuk 3.heheheheh....

3 comments:

lieya_latif said...

eleh...ye ke atie kene kunci kat luar umah.....hik hik hik takdenyer!!!!

biase laa tu....awal tahun dah start busy balik....fenins sungguh!!!!

erm tak sabar nak tgk pic kawin...upload cepat2 key!!!

ai said...

woiii..kau jgn atie! banak pon lom dah berlapis2! keh keh..alaaa..perasaan kau je tu. walhal chumel je. Ke, perasaan tu tak tentu arah sbb kau gersang ni??? kahhhhhhhhhh

kasihatie said...

lieya : sabar yer cik lieya mama vouge kiter nie.nnti atie upload cpt2 yer.klau husband nak kunci pun skejap je kot.heheheh

kak ai : memang dah berlapis nie kak ai.nak kene mintak petua ngan kak ai mcm ner kak ai leh vouge masa dulu.bukan masa skang.wakakakakak...adakah atie gersang???lu pikir lah sendirik..heheheh

nuffnang