Monday, March 16, 2009

sakit peyut....

entry kali nie x dak gambar...atie x der mood nak update blog hr nie..sebb perut ku sakit memulas2...aduh....nie sebab atie makan buah tak hengat dunia masa kt umah mak mentua kesayangan ku itu..huhuu....umah mak mentua atie memang sentiasa ader buah.......minggu nie balik umah mak mentua..apalagi..atie bedal seme buah2 sampai tak hengat orang blakang...pas mempelam,sunquick,pastu tembikai,ciku,limau bali...campur seme buah tue...ha..nielah padahnyer....dah la perut atie nie jenis cap barangan ciplak..keh..keh..keh...pastu ditambah plak ngan masalah pompuan tetiap bulan...aduh......smalam lagi teruk...dah la atie dalam bas otw balik putrajaya...uols bayangkan....atie punyerlah sakit perut...atie cakap kt pemandu bas mintak dia brenti r&r terdekat...masa tue paling dekat pun kt rawang...tgk signboard 33km lagi..what???tak leh tahan nie...rasa cam nak melepas jer kt dalam bas tue..heheheh....tp muka ku tetap control ayu lagi...ok....dekat nak sampi r&r tue...atie heran apsal drebar tue straight jer....(woi...aku sakit perut nie...brenti la...)tp cakap dalam hati jerlah....huhuuh....rasa cam nak nangis jer wa.!!!!!!!!!!!!!......tp takper...ader satu r&r lagi...kt sungai buloh....nak sampai jer..atie terus bangun...cakap kt pemandu..."pakcik...brenti saya tak tahan dah nie...".....siap buat senyum kambing lagi....pastu...apalagi...hehehe..lega...................kesimpulannya....sedar diri sikit masa makan tue...hua..hua..hua....

9 comments:

miss♥wahida said...

samalah kite...hari nie x ada mood nk update..pewut sakit coz termkn lebih masa g kl weekend lepas..huhuhuhuhu...dah mls nk g jamban huhuhuhuhu

kasihatie said...

wahida:huhuhuhu...sian kan kt kiter dua nie..

NuLi FotoBloG said...

nasib baik dan.. kalau tak.. jenuh drebar bus tu kena basuh bas...... heheheh :D

kasihatie said...

myfotografer:huhuhuh

lieya_latif said...

hish budak 'bertuah' nie, tu laa makan tak ingat kat akak, kan dah sakit perut....he he he he

ko ni atie makan kene ingat2 tau, jgn sebarangan bedal...mane laa tau kalo ade 'isi' ....kene hati2 tau len kali....agak2 tak abis tu ko pos jek kat akak....daku on ajek!!!!! hi hi hi

ai said...

Patutnya makan buah ni mmg bagus. Tp kalau dah terlebih2 tu, adoiii...tau le sendri kan? Aku leh bayangkan perasaan kau masa tahan kemut2 taik tu. ;P sib bek aku tercirit2 masa kt umah ni. Adoiiiiiiiii....

kasihatie said...

kak lieya:atie pun risau gak kak lieya..atie nie main bedal jer biler makan..memang tak hengat dunia punyer lah..tp bt masa skang atie tak der isi lagi...tak tau la biler rezeki atie..sob..sob..

kak ai:muka atie masa tue hanya tuhan jer yg tau...buruk ya amat..maklumlah tengah kemut2.hehehe

Anonymous said...

hehehe..tu la kak atie..mkn xingat kat iza langsung..heheheh...ermm no plat keta abg jan bapa ???.. aritu nampak mcm kak atie je masa iza blik keja..tp xtau betoi ke tak..heheheh

kasihatie said...

pdx2666..kt mana iza nmpak??

nuffnang