Thursday, October 20, 2011

Sofiyya...


Ader sesapa follow citer Sofiyya nie tak??
hik...hik...hik...
atie follow u.....
best citer nie....
makin lama makin berdebar plak nak tau ending dia canner??
tambah plak tiz yang belakon....
memang marbeles la.....
mai tang watak fiona tue.....
rasa nak tergelak pun ada...
sbb cara dia bercakap tue
atie rasa mcm mengeja pun ada
mcm baru pandai bercakap pun ader..
satu...satu....
pa per pun...citer nie best la
hope ending dia pun best lah.......


wife yusri n ibu fizri...

7 comments:

adarnadzmie said...

akak pun follow tau... sampai anak akak panggil citer sofi bukan sofiyya...hehe.. depa pun tahu dlm citer tu sofiyya dipanggil sofi... kihkih.. memang best kata ko...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ai polo gak kengkadang..
tp timetu ler nak mandi, solat..
byk episod yg tertinggal..
menccciiii kt Fiona, salu cari psl ngan soffi..;-p

Atie said...

kak normi;memang marbeles citer nie....tiz belakon memang best lah...

leily:atie pun mencik ngan fiona....sengal betul dia tue...

mysha said...

sHa skE aZhar sulaiman.. mCM romaNtis gitu.. laGi tua laGi ceQ maWWW miahahahha

Atie said...

mysha:romantik kan dia....tiap kali dia layan si soffi tue....for sure atie suh husband tgk...kot..kot la dia nak tiru....tapi nan hadooo.....huhuhu

Mitsuwira said...

An pun follow gak syifa sbb pelakon tp suka tgk kereta fizo tue hahaha...

Atie said...

farihan;giler stylo kete dia kan...cool jer...

nuffnang