Monday, October 10, 2011

Susah hati nie...

Atie kalau tepon mak ker abah ker kt kampung
kalau tanya sihat ker tak
and mereka jawab tak sihat..
mulalah susah hati...
rasa mcm nak balik kampung skarang jer..
takpun nnti cuti skolah ajak
mak, abah ngan adik
duk sekali ngan atie....
senang.....
tak payah lah diaorang buat keje
nie duk kt kampung ader jer benda nak buat
dah la tak sihat...
ya Allah...
lindungilah keluarga ku....aminn...
teringat sangat ngan family kt kampung.....



wife yusri n ibu fizri...

8 comments:

adarnadzmie said...

betul tu atie... akak pun risau klu mak abah bgtau x sihat....dah le kita dok jauh pulak tu...
atie call la mak abah tie tu kerap sket... kira hari2 la...hrp makabah atie sihat2 hendaknya...

Atie said...

kak normi:kerap jugak atie call....sbelum nie ok....tadi atie call mak ngadu abah tak braper nak sihat....terus rasa susah hati...mak pun duk demam......rasa nak jer balik kampung tgk diaorang....

mysha said...

semoga pArents aTie sihat selaLu...

beTUla tu aTie, bila DgR jer cenggiTu mmG rasa naK terbANg terUs balik kG...

Tp tula diorg kat kG ada jer aktiviti nak dibuatnyer.. daTang umah kte tAK taw benda apa nak buat..tu yang diOrg tak nak tu huhuhu

Atie said...

mysha:tuelah mysha....dah pesan banyak kali....rehat jer...jangan buat keje sangat....tapi nak buat jugak....susah hati la biler dengar orang tua sakit nie....

lieyalatif said...

insyaallah atie, harap sakit biase jek tu.....

betul tu, risau dibuatnye kalo dpt tau dieorg tak sihat kan...ikut hati nak ajek bawak dieorg dok same ngan kite...

Atie said...

kak lieya:kalau ikut hati nie kak...memang nak ajak duk ngan atie jer...tapi tuelah....asal ajak jer...tak nak....boring katanya....duk kampung bleh gak gi kebun ker....gi tgk lembu ker....ader jer keje nak dibuat....susah hati atie nie...

ked said...

smoge diorang sume chat2 aje kak atie..aminn..

Atie said...

pikah:amin...

nuffnang