Thursday, February 26, 2009

dah nak expired...

pg td datang opis ingat nak beli la makanan pa pe ker nak bt bekpes..skali bukak laci opis nmpk la plak nestum yg atie beli sbelum kawin lagi...kiranya dah lama la..sebab beli nestum nie pasal nak kurus badan punyer pasal la nie..dalam hati..waduh dah lama atie x makan benda alah nie..dah lah banyak lagi..br jer makan braper peket.skali nak tengok la expired date dia biler..ha kau...bulan 5 nnti..atie ingt lagi atie beli nestum nie masa awal taun 2008 dulu...see....lama kan..atie nie ader satu pragai yg biler nak beli barang tue punyer la smangat..tp biler dah beli pakai skali dua pastu dah malas nak bt....sampai la tarikh expired dia dekat br terhegeh2 nak makan balik....nmpk gayanyer bekpes atie bulan 3 nie nestum nie la....keh..keh..keh...muntah kuar nestum la ko atie...wakakakak
ini nestum nak control berat badan..


see...070509 tarikh dia...

lotion nie lagi satu..atie beli nie masa atie keje pejabat pos lagi..skang atie keje kt spa nie dah 3 taun...campur tolak darab bahagi seme dah 5 taun lotion nie...leh pakai lagi ker??











9 comments:

miss♥wahida said...

atie..g blog kite amek tag hehhehhehehehe..wat tau

kasihatie said...

wahida:o...bg kiter keje skolah yer...tgh hari nnti atie bt yer.hehe

lieya_latif said...

ko ni dik...tak baik membazir....nestum tu jawabnye jadi santapan setiap ari la tu yeak bulan 3 ni....he he hehe

lotion tu cam dah tak leh gune je....agak2 bau dah lain tu boleh le buang....

ala atie, akak pun same gak...beli kemain lagi....pastu lupe nak gune...tgk2 expired date dah dekat...haa gelabah berok jadiknyer.... he hehehe

D@puR D@n OvEn said...

lama tul simpan lotion tu. dah konpom2 lotion tu dh tak leh pakai.
balik Kulim nanti, maila umah akak ye!!

kasihatie said...

kak lieya:hehehe..muntah kuar nestum la pasnie..buang je lah kan lotion nie...sbb dah cair lagipun..keh...keh..keh...prangai kiter dua nie srupa la...

kasihatie said...

kak jeri:hik..hik..memang nak kena buang la lotion nie..insyaallah nnti kiter jumpa yer..

mysha said...

takLEh paKai dah tu Lotion tu... klo cosmetics nih tahan smP 3 taHun jER taw.. t eLok kUlit geBu jaDI laEn laK ...

hati ku comeii said...

kak atie..iza dah trai wat blog...tgk la..heheeh..
http://haticomeiiku.blogspot.com/

ermm mcm mana iza nk bg kak atie jd member iza arr...
leh tak

kasihatie said...

mysha:atie dah buang dah lotion tue...heheh

iza:nnti kak atie terjah blog iza yer...

nuffnang