Friday, February 06, 2009

kwn baru..

atie ader kwn br.yg nie yg ke-3 la.yg dulu2 tue seme dah mati.nak wat camner.atie bukannya reti sangat bab pokok2 nie.org tua2 kata tangan atie panas sebab tue kalau tanam apa2 pun payah nak menjadi.yer ker?atie paling sayang pokok yg ke-2 tue.akak atie yg bg.masa cuti lama nak kawin ari tue atie ader pesan kt member suh siram.agaknyer dia tak siram kot sbb tue lah pokok tue layu.slow2 jer dia jd kuning.pastu dia kiok...heheheh...lagi satu sbb pokok nie mati maybe pasal atie kawin kot.dia ngajuk....maklumlah dah kurang kasih sayang.ngeh...ngeh...pokok yg baru nie kak shanti yg bagi.kalau mati gak tak tau lah nak ckp per.atie beli yg plastik jer lah letak kt opis.

nie br tanam.jeli tue pun tak kembang lagi.warna pink ok.i like....

yg nie esokkan nyer.cantik kan.

jangan la ko mati lagi yer pokok


4 comments:

fzalah said...

kamo lg sweet...pokok tu cntk..hehehe...

kasihatie said...

fzalah:arap2 panjang umur la pokok tue.heheh

NuRuL 'AiN said...

aien pun tlng doakan semoga pokok tu pnjng umur dia :)

kasihatie said...

nurulain:tq...atie plak doakan smoga ain cepat dpt pengganti.ops...hahahha...gurau jer.

nuffnang