Monday, February 23, 2009

tak sihat

ari nie atie tak semangat betul nak bt keje..atie demam dpd smalam lagi.ngan kpala yg ting tong tak braper betul..ngan pinggang yg sakit ya amat, ngan tekak yg perit....aduh...naper lah ngan atie arie nie.huhuhu...smalam tak perlah ader hubby,dia yg tolong urut, picit kpala..huhuhu...tp ari nie pandai2 la jg diri sndiri..nie yg nak nangis nie..

10 comments:

fida said...

pregnant ker????

D@puR D@n OvEn said...

Hai Zati.. Akak ni wife kpd Mr Nuli, ur photogrpher kawen aritu. panggil jer k. jeri. Tak sihat ni cam ada makna jer.. Akak dulu pun camtu gak, cek2, pegnant rupanya. rasa dh tak tahankn tinggal jauh ngn en somi? akak pun dh rs dulu, naik bas turun bas jer kije weekend. Dah tak sanggup dh.

kasihatie said...

fida:ntahlah...

k.jeri:yer ker kak..nie yg nak kena cek nie..tkt pregnant..rasa cam dah x sanggup duk jauh ngan husband...rindu wo...heheheh

D.O.U.B.L.E...S said...

ala sianya dia...mkn ubat..idak pun g cek mana la tau.....akak dulu pun mcm tu ...hehehe..kalau ada jgn lupa bagi akak tau yek ...

ai said...

sabo le Atie..mmg musim skang ni. Anak2 aku pon demam gak. err...ke, kau buntig ni dek? ;P

kasihatie said...

double:atie nie penakut skit makan ubat..ok..kalau ader pa pe ngan pantas nyer atie roger akak.hehehe

kak ai:atie tak cek lagi..lagipun baru sangat angkat bendera merah.hehehe

Eda said...

demam nak peknan la ni..muahaha... klau yakin pasti..jgn telan ubat sebarangan..jumpa doc k..;)

tek k...

kasihatie said...

kak eda:tuelah kak eda,atie rasa cam nak beli pregnancy test la..tgk cam ner...

ina said...

ermmm.. aku rasa ko nie mungkin dah hampir nak masuk fasa baru alam berumah tangga nie.. nak jadi mama kot plak ko nie.. tapi klu ada berita gembira jangan lupa kongsi bersama yer.. hope 2 b!!

kasihatie said...

ina:tak tau la ina..heheh..ok..ader brita gembira aku roger cecepat yer..heheh

nuffnang